Preč s prebytočným tukom





Musíte presne vedieť, čo budete robiť s vaším zadkom, bruchom, bokami alebo podbradkom. Posilňovacie cvičenie je samozrejme tiež veľmi dôležité, ale samo o sebe nestačí. Navyše sa veľmi často stáva, že veľa cvikov vykonávate nesprávne. Najlepší je tréning s inštruktorom.

Potom je tu ešte ďalšia dôležitá otázka: Chcete schudnúť alebo spevniť?

cvičení

Ako najryhlejsie schudnut vo vami zvolenej oblasti?
Najprv je nutné spáliť tuk, až potom môžete skúsiť vyrysovať svaly. Cvičenie, ktoré si vyberiete, musí byť aeróbne. Ide napríklad o rýchlu chôdzu, beh, jazdu na bicykli, aerobic alebo tanec. Tréning by mal trvať aspoň 60 minút najmenej trikrát týždenne. K tomu môžete zaradiť posilňovacie cvičenia, kam patrí pilates alebo kalanetika.
A potom je tu vaše stravovanie. Na prvom mieste by mala byť pravidelnosť a vhodné zdravé potraviny. Pestrosť sa rozhodne počíta. Keď chcete stratiť kilogramy, podľa mnohých odborníkov je najvhodnejšia jar či leto, pretože máte k dispozícii mnoho sezónnych potravín na výber.

Počítajte s tým, že sa bude tuk strácať aj z iných vašich partií. Inak to jednoducho nejde. Niektorí majú to šťastie, že chudnú rovnomerne z celého tela, ale to sú skôr výnimky. Záleží tiež od typu vašej postavy. Medzi veľké oriešky patria najmä brucho, tu strácate až naposledy.
Keď sa vám to podarí, potom zrejme začnete spevňovať postavu, aby ste vyzerali jednoducho dokonale ako dievčatá z obálky.

studio
 
Ako doladiť detaily?
Jednoznačne vám pomôže posilňovanie. Nemali by ste zabúdať ani tu na aeróbny pohyb, ktorý je skvelým doplnkom. Správne urobíte, keď budete mať aj plán na mieru v posilňovni. Osobný tréner má rad skúseností za sebou a po rozhovore s vami si vás môže vyskúšať, aby vedel, čo s vami robiť. Skúste pilates alebo bodystyling. Oplatí sa vám pravidelnosť a cviky musíte vykonávať správne. Prvé výsledky uvidíte už po niekoľkých týždňoch alebo mesiacoch. Trpezlivosť ruže prináša a to aj vám.
Vytrvajte a váš sen o kráse sa splní!

Preč s prebytočným tukom
3.7 (73.33%)3